Programma en inschrijving jaarcongres 2018 VBWTN

De Vereniging Bouw- en Woningtoezicht Nederland nodigt u van harte uit voor het jaarlijkse congres in Ermelo. Zowel in het plenaire ochtendprogramma, als ook bij de 20 workshops wordt u op de hoogte gebracht van de vele ontwikkelingen op het BWT-vakgebied. De titel van dit 15e jaarcongres van de Vereniging BWT Nederland is “BWT. Op de kaart!”. Het beter op de kaart zetten van deze meerwaarde binnen zowel de Omgevingswet, de kwaliteitsborging als ook de energietransitie is voor een effectief bouw- en woningtoezicht essentieel.

Tijdens het congres zal tevens een toelichting gegeven worden op de stand van zaken met betrekking tot de Wet kwaliteitsborging voor het bouwen (zie workshop W1.3). Inschrijven en meer informatie kan via deze link.